Ma bucur ca exista Vila Katharina

img_1742Perioada de cand stau la mare m-a facut sa ravnesc la o relaxare la munte si inainte era invers, stateam la munte si ma imaginam doua minute mai tarziu pe un sezlong la malul marii. Ei, asa e firea asta umana, taman pe dos si vreau sa va spun ca mi-am dorit foarte mult sa revin la Brasov sa simt aerul de acolo, sa merg in restaurantul meu favorit, sa ma plimb pe strazi… zis si facut la inceput de vara am fugit din Constanta la Brasov, asa scurt si la obiect. O vizita.

Mi-am dat seama ca ar trebui sa caut cazare cu ceva timp inainte sa plec. Aveam in minte un singur lucru si cred ca de fapt a fost dorinta mea si mai mare sa ajung iar la Brasov. Cu ceva timp in urma am descoperit o locatie de vis in centrul Brasovului si mintea imi era atintita asupra ei. O vila cu aer de epoca, un loc cu istorie, o frumusete de locatie in care as putea locui pentru totdeauna. Ma stiti deja cat de atrasa sunt de tot ce inseamna antichitati, interbelic, istorie, case vechi, lucruri si mai vechi, totul cu o poveste. Vreau sa va spun ca toate pasiunile mele insirate mai sus mi le-a oferit Vila Katharina din primul moment in care am deschis poarta.

Ajung la receptie, doar cu ochii in pereti, in decoruri si o doamna deosebit de draguta ne intampina. Ne-a condus in Camera Safir, aleasa de mine in momentul rezervarii online. Va dati seama ca aveam ochii cat cepele cand am intrat in camera, daramite in baie. Stiam dinainte cum arata in poze, dar nu se compara cand vezi in realitate o minunatie de camera mobilata, decorata si aranjata intocmai ca odinioara. Va las si pe voi sa descoperiti in poze si de ce nu chiar in realitate.

Doamna draguta ne lasa sa ne minunam de camera insa inainte ne roaga sa anuntam de cu seara ce dorim sa mancam dimineata la mic dejun. Am citit curioasa meniul si m-am hotarat pe loc. Am facut 1000 de poze in camera si apoi am iesit la plimbarea de seara prin Brasov si doamne ce frumos a fost. Am mancat la restaurantul meu favorit, am baut un vin excelent, cantaretii ne-au cantat o frumoasa Zaraza, o seara superba. Eram in extaz. Am revenit in toiul noptii la Vila Katharina si ne-am pus la somn, caci noaptea e un sfetnic bun 🙂 .

Buna dimineata, imi strica Bogdan de afara la geam. El a fost putin mai matinal. Ne-am pregatit sa coboram sa mancam. Am trecut prin receptie, apoi intr-un salon unde sunt sigura sa povestile sunt spuse mai cu spor si apoi ajungem in salonuld e luat masa. Vesela, tacamuri, mobilier, totul in ton cu tema vilei si un miros imbietor de cafea si patru masute.  Vai ce sa va spun, micul dejun se face in casa, proaspat si ai vreo cinci variante delicioase pentru toti mofturosii. Nu le enumar pe toate desi le-am retinut 🙂 ci va spun ce am mancat eu si sotul meu. Mic dejun Katharina cu pulpa de rata si ceapa caramelizata, cafea si prosecco si mic dejun rusesc cu oua posate somon si caviar totul indulcit la final cu un iaurt fin si dulceata de afine. Va dati seama care era mic dejunul meu :))

Dupa ce ne-am incantat papilele gustative la ora 9 am facut cateva poze in diferite zone ale Vilei, inclusiv in apartamentul Smarald pentru ca aceeasi doamna draguta ne-a condus sa vedem cu arata si a doua camera, fiind trei in total in caz ca nu v-am zis. Camera Onix era ocupata deci de data asta nu am putut sa o vedem, dar data viitoare vedem tot. Va recomand sa va faceti rezervare mai din timp, intrucat Vila Katharina incepe sa fie din ce in ce mai vizitata iar conceptul de hotel boutique pune la dispozitie dupa cum va spuneam trei camere. Am facut poze, am colindat coridoare si la final am admirat mic magazin cochet de antichitati langa receptie unde mi-a ramas in minte o umbrela sub care s-au plimbat multe siluete si pe care nu am luat-o insa voi reveni la ea. Am facut micul bagaj si am iesit pe poarta incarcati de energie pozitiva eleganta si misterioasa, daca imi puteti intelege sentimentul.

Va invit sa vedeti cateva poze si sa va uitati bine la fata mea, nu imi mai incapeam in piele de fericire ca eram in asemenea loc incarcat de frumos si eleganta, de istorie si bun gust.

Ma bucur ca exista Vila Katharina.